zondag 29 januari 2012

Label -kaart

Een tijdje terug heb ik stempels van Viva Decor gekocht. Ik vond ze zo mooi, met als onderwerp de zee.
Voor deze kaart papier (?) met een afdruk van oude Amerika kaart gebruikt.
Voor op de kaart een pocket gemaakt. Op de achtergrond de kompasstempel geplaatst en met goud geëmbost. Op het pocket de meeuwenstempel met zilver geëmbost. De vuurtoren met Archival inkt maroon gestempeld en geëmbost op een restje papier en uitgeknipt. Hierna met foamtape op het pocket geplakt. Onderaan het pocket de touwstempel in Archival coffee geplaatst.










In de pocket zitten twee labels. Deze beplakt met kraft papier van Tim Holz. De randen bewerkt met chestnut (cat's eye). Bestempeld (poststempel kaisercraft) met Archival maroon en geëmbost. Met Archival jet black nog enkele post card stempels geplaatst. Op elk label 2 kleine schelpjes geplakt. Als laatste touw aan de labels bevestigd en op het pocket aangebracht.

Heel veel groetjes van Ini

7 opmerkingen:

Jeany zei

Hee Ini, mooie kaarten. Die met de tags vind ik extra super ;)) mooie kleuren combi ook. Top!!

Unknown zei

Ik vind de combinatie van blauw en bruin erg mooi!
De ontvanger van de kaart krijgt er ook nog eens 2 tags bij.
groetjes,
Marianne.

Dymphie zei

mooie kleurencombi, ik vind blauw en bruin altijd zo elegant en toch ook mannelijk. Een kaart die voor veel doelienden geschikt is :) Dat zakje met labels is helemaal top!

DEKAKADO zei

Ik vind het een prachtig geheel. Groetjes, Marleen.

Jolette zei

Mooi!!!
Leuk zo dat zakje met die labels!
En die kleurencombinatie...helemaal mooi!

Petra Tillmann zei

Dit setje heb ik ook nog liggen, maar nog niet gebruikt. Moet ik toch eens doen. Jouw kaarten zijn erg mooi, Ini! Leuk met die tags.

CreativBär zei

Prachtige kaartjes en mooie kleuren :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...